Over Ons

Administratie-Utrecht uw administratiekantoor in de regio Utrecht en omstreken


Administratie-Utrecht heeft het doel om startende en kleine ondernemers te ondersteunen op het gebied van belastingen en boekhouding en tevens hen op een gepaste wijze te adviseren. Wij voelen de stress van kleine ondernemers om een betaalbare en betrouwbare fiscalist te vinden. Tevens ondervinden ondernemers veelal communicatieproblemen met hun consulent, op een bepaald moment wordt de afstand tussen de ondernemer en fiscalist ongewenst te groot. Voorts onderstaat er vaak kwaliteitsverlies, omdat een drukbezette boekhouder o.a. geen tijd heeft om op de hoogte te blijven van de recente ontwikkelingen rondom belastingen. Wij wilden hier een verandering in brengen. Dit is de voornaamste reden dat wij Administratie-Utrecht hebben opgestart. Wij willen het juist voor de startende en kleine ondernemer mogelijk maken om ook de juiste ondersteuning te kunnen genieten. Wij zetten vooral de nadruk op belastingen en boekhouding voor deze groep. Wij oefenen het vak met veel geduld, precisie en verantwoordelijkheid uit. Tenslotte zijn wij een flexibele en mobiele administratiekantoor, die u overal en op elk gewenst moment kunt ontmoeten voor uw werkzaamheden. Echter, kunt u ons ook op onze adres in Vleuten (Utrecht) ontmoeten. Een afspraak maken is vrijblijvend en geheel kosteloos.


Voor de ondernemer

Onze inrichting van uw administratie geeft u direct inzage in uw exacte financiële situatie. Cruciaal om bijvoorbeeld tekorten vroegtijdig te signaleren.

Lees verder

Voor de particulier

Administratie-Utrecht is eveneens gespecialiseerd in verschillende zaken die bij de particuliere administratie komen kijken.

Lees verder

Opvallend Online

Wij voeren uw administratie online in bij Administratie-Utrecht. Zo profiteert u van meerdere voordelen.

Lees verder

Correcte controle

De controle van uw administratie kunt u met een gerust hart aan ons overlaten. Die controle focust op drie terreinen.

Lees verder